
ЗАРЕЖДАНЕ...
НАП пита проверявани как се е справила и дали са доволни | ||||||
| ||||||
Целта на приходната агенция е да получи обратна връзка от гражданите и бизнеса за хода на контролните производства и проявените комуникативни и професионални умения от служителите на НАП. Резултатите от проучването ще се ползват за подобряване на обслужването, оптимизиране на процеса и намаляване на административната тежест при извършване на контролни производства. Анкетата е анонимна, съдържа общо 14 въпроса и попълването й отнема не повече от 10 минути. "Постигането на подход на партньорство изисква да получим честно мнение от анкетираните, за да подобрим работата си, да създадем условия за безпроблемно протичане на производствата и да улесним максимално физическите и юридическите лица, които са страна в тях“, каза Пламен Димитров – директор на дирекция "Контрол“ в НАП. |
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg