ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Агро
Синдикатът на железничарите настоява за спешна среща с транспортния министър | ||||||
| ||||||
В писмото се посочва: "От медиите и от Ваше интервю разбрахме, че е в ход подготовка на нова процедура за избор на железопътен превозвач за пътнически превози и същевременно се отлага края на действащия договор на Държавата с "БДЖ – ПП" ЕООД с една година. Ние като социални партньори и представляващи работниците и служителите в държавния превозвач сме държани изолирани от процеса, а може би това е целта? Представлявайки най-важния ресурс за едно дружество, а именно човешкия, ние би трябвало да бъдем своевременно информирани и всички решения да бъдат взети след консултации с нас". "Настояваме за спешна среща с Вас, като предварително акцентираме по някои въпроси, на които бихме искали да получим отговори, се казва още в писмото. С него се поставят следните въпроси: 1. Кое наложи спешното удължаване срока на договора с една година между Държавата и "БДЖ – ПП" ЕООД? Може би конкурентите на държавния превозвач не са готови за процедурата? 2. Защо поръчката се разделя на лотове, след като: - След изготвената пазарна оценка за железопътния сектор, определящ обхвата на задължението за извършване на обществена услуга, се дава приоритет на Вариант 1 "Възлагане на задълженията за обществена услуга в един пакет за цялата мрежа". - Няма изготвена национална транспортна схема. - Определя се лот като направление, а не на териториален принцип. Какво се случва по това направление с обслужването на отклоненията и второстепенните линии? 3. По какви критерии се определят отделните лотове? Ако се получи така, че по единия от лотовете не се яви кандидат, какво се случва, или може би се дава на държавния превозвач? 4. Осъществяването на превоз на пътници е свързано с много дейности: изготвяне и изпълнение на ГДВ, осигуряване на ПЖПС, осигуряване на правоспособен персонал, експлоатация, ремонт, екипиране, почистване, обвръзки и др. В тази връзка, по какъв начин и как ще се повиши ефективността при разделяне на поръчките на лотове? 5. Каква е позицията на българската страна и в частност на МТС, за да се защити общественият и държавен интерес? 6. Като говорим за "прозрачност", защо социалните партньори продължават да се държат на "тъмно“ по поставените въпроси? |
Още по темата: | общо новини по темата: 294 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/49 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Проф. Димитър Петков: Някои храни разболяват сърцето
13:33 / 10.12.2024
От непотребна вещ до зашеметяваща коледна украса в русенското село Сандрово
10:15 / 09.12.2024
На колко време трябва да се сменят калобраните на автомобила
11:55 / 09.12.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Ruse24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Ruse24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Ruse24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: