
ЗАРЕЖДАНЕ...
НАП - Русе пита гражданите, как искат да бъдат обслужвани | ||||||
| ||||||
През целия август клиентите на НАП в Русе имаха възможност чрез анкетата да оценяват условията и организацията на работа за тяхното по-добро обслужване. На всички много им харесват новите салони за изчакване с климатици, столове и система за управление на опашките. Сред изтъкваните удобства русенци поставят и безплатния паркинг и наличието на банков офис. Напълно обективни са и няколко от забележките на гражданите за подобряване на работата. Мнозина са посочели необходимостта от подробно информационно табло за различните работни места и съответните дейности, които се извършват на тях. Такова табло е предвидено още в проекта на сградата, но ще бъде монтирано през следващата година със средства от новия бюджет. Справедливи са изискванията за по-ясно обозначаване на номерата на работните места в салоните за обслужване. За жалост светлинните таблата на системата за управление на опашките не могат да бъдат променени, затова в следващите дни ще бъдат разлепени отчетливи указания. Ръководството на офиса на НАП в Русе ще обърне сериозно внимание на всички препоръките на клиентите за подобряване на работата на служителите. Постигнатото в тази анкета ниво на гражданска активност от 64 % е предпоставка за нови проучвания на мнението на русенци по различни аспекти в работата на приходната администрация. |
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg