
ЗАРЕЖДАНЕ...
ЕГГЕД Русе готви промени в организацията на работата | ||||||
| ||||||
Приключи вътрешно-фирмената проверка в дружеството ЕГГЕД Русе, която тече от началото на тази година. Тя бе извършена от експертен екип от ЕГГЕД Израел, който пристигна в България на 4 януари и още от първия работен ден на новата година води обстойни разговори с всички ръководители в дружеството. Разговорите ще помогнат при откриване на резервите в компанията, както и неефективно функциониращите звена и процеси. Това е основата на процеса, определящ необходимите промени в организацията на работата. Докладът на експертите ще бъде решаващ за изграждането на нова вътрешна структура. Екипът включваше международни експерти и специалисти от ЕГГЕД Израел. Четиримата инспектори работиха в областта на финансите, планирането на графиците, отчетността, техническите въпроси по поддръжка и ремонт на съоръжения, както и човешките ресурси в насока оптимизиране работата на дружеството и изграждане на ясни вътрешни процедури и система на работа. Целта на одита бе да подготви внедряването на ноу-хау и използване на опита на ЕГГЕД Холдинг за постигане на максимално опростено и ефективно функциониране на ЕГГЕД Русе. След доклада на одиторите ще бъде свикано засадение на Съвета на директорите, на което ще бъдат обсъдени конкретните предложения за промени в организацията. Промените ще станат факт до края на месец февруари. "Оптимизирането на работата вътре в компанията ще бъде усетено не само от работещите в ЕГГЕД Русе, но и от всички наши клиенти, които ще могат да получат по-качествена услуга на приемлива цена", каза изпълнителният директор на ЕГГЕД България Тодор Николов. |
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg