
ЗАРЕЖДАНЕ...
Градският транспорт в Русе със сериозни проблеми | ||||||
| ||||||
Сайтът на градския транспорт в Русе също не е в помощ на туристите и чуждестранните посетители. Липсват версии на информацията на английски, румънски и руски език, което създава трудности за ориентиране и планиране на маршрути. В контекста на стремежа на Русе да привлича повече туристи, липсата на многоезична информация е значителен недостатък. В сигнал до редакцията на Dunavmost Камен Филипов коментира липсата на информация относно застраховка "злополука", свързана с пътуването с хартиен, електронен билет или абонаментна карта. Той изразява загриженост, че пътниците може да не са информирани дали са защитени при инциденти, което би трябвало да бъде ясно указано. Надеждите са, че тези въпроси ще доведат до необходимите корекции и подобрения в системата на градския транспорт в Русе. Безконтактните картови плащания са практика в България още от 2012 година, и би било естествено те да бъдат интегрирани и в услугите на градския транспорт. |
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg