
ЗАРЕЖДАНЕ...
Информационен call център работи в областната администрация | ||||||
| ||||||
В рамките на проекта беше внедрена информационна система и изградени call центрове, работещи в три направления: Зелен телефон - чрез него се предоставя информация за вида на публичните услуги, изисквани документи, срокове и такси от областните администрации и специализираните държавни териториални ведомства; гореща телефонна линия - могат да се подават сигнали за корупция, лошо поведение на държавните служители, мнения и препоръки, което осигурява прозрачност в работата на държавната администрация, възможности за борба с корупционни практики, съпричастност на обществеността в решаването на проблемите в съответната област; телефонни анкети - чрез този компонент се предоставя възможност за допитване до обществеността по всякакви актуални теми на съответната област. Всички граждани могат да се свържат с Саll центъра в Областна администрация Русе на телефони: 082/809100; 082/809101; 082/809102. По проекта също така бяха внедрени 5 броя инфомати /информационни киоски/ в 5 - те областни администрации. Киоските съдържат информация за предлаганите от областните администрации и специализираните държавни ведомства информация за извършваните административни услуги и се намират на удобни за гражданите места в сградите на областните администрации. В рамките на проекта бяха отпечатани брошури с информация за поставените киоски и телефоните на call центровете на съответните областни администрации, както и беше подготвен и излъчен видеоклип за популяризирането им. |
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg