
ЗАРЕЖДАНЕ...
НАП Русе приключи поредната си анкета със своите клиенти | ||||||
| ||||||
С първите няколко въпроса в нея са изследвани впечатленията на русенци при използването на телефоните за проверка на здравен статус - 808-153 и 808-178, за информация и консултации - 808-161 и 808-162, за подаване на сигнали - 825-826 и за справки чрез националния телефонен номер на НАП - 0700 18 700. Резултатите сочат, че те са познати на русенци и около 75 на сто от отговорилите са ги използвали средно по 2-3 пъти през последната година. Интересно последствие се оказва, че гражданите предпочитат да получат чрез тях ориентировъчна информация, а след това да посетят офиса за подробна консултация. Причината за това най-често е, че в прекия разговор клиентите могат да покажат конкретни документи и данни, които да подпомогнат изясняването на ситуацията от приходните експерти. Втората част на анкетата е насочена към мнения и препоръки от клиентите за услугите "Предоставяне на информация" и "Техническа помощ" на специализираните за това работни места. Всички отговори за тях са позитивни. Ръководството на Офиса на НАП в Русе благодари на клиентите си за обективните им отговори на въпросите и конкретните предложения за подобряване на работата. Резултатите от анкетата ще бъдат внимателно анализирани и подходящите препоръки скоро ще бъдат внедрени в практиката на русенската приходна администрация. |
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg