
ЗАРЕЖДАНЕ...
НАП Русе започва най-продължителната анкета | ||||||
| ||||||
Стартира най-продължителната анкета, предлагана на клиентите в офиса на НАП в Русе. Предишни проучвания на тяхното мнение за работата на приходната администрация са били с продължителност от 2 до 4 седмици, а сегашното ще продължи над 2 месеца до края на данъчната кампания на 30 април. То се отличава и с още едно съществено преимущество - провежда се по инициатива на дирекция "Обслужване" в Териториалната дирекция на НАП Варна едновременно във всичките нейни 7 офиса в североизточна България. Целта му е да се проследи степента на удовлетвореност от обслужването във всеки от тях, както от граждани, така и от юридически лица. Освен уточняване на обема на различните групи клиенти - дали са физически лица, собственици на фирми, счетоводители или представители на счетоводни фирми, ще се изследва и колко често ползват услугите на НАП. Акцентът в анкетата е оценяването по скала от 2 до 6 на бързината на обслужване, учтивостта и добронамереността на служителите, тяхната компетентност и ефективността от наличната информация на таблата в салоните за изчакване. Според отговорите на клиентите, ще се сравнят по 3 степени - по-добро, същото или по-лошо, нивата им на удовлетвореност за тези показатели през настоящата година и отминалата 2013 г. Всеки, които попълни анкетната карта, ще може да отбележи в нея за проблеми в контактите си с приходната администрация и за препоръките си за подобряване на обслужването. Ръководството на ТД на НАП Варна и служителите в офиса на агенцията в Русе разчитат, че техните клиенти обективно и активно ще попълнят новата анкета, за да се подобри още повече взаимното им партньорство. Анкетните карти ще се събират от специализираната урна в салона за изчакване всяка седмица и по посочените проблеми ще се вземат своевременни мерки. |
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg