
ЗАРЕЖДАНЕ...
Продължава проучването на мнението на русенци за предлаганите услуги от НАП | ||||||
| ||||||
В първия етап от проучването преди месец се включиха доброволно 1 191 русенци, което бе 53% от всички обслужени клиенти по наблюдаваните 3 вида услуги. Според директора на ТД на НАП - Русе Любомир Димитров, новата система за наблюдение на качеството на обслужване е стимулирала служителите да подобрят своята работа и отношението си към гражданите. Това се илюстрира от факта, че почти 100% от талоните бяха пуснати в белите кутии, като 11 клиенти са написали и специални благодарности върху листчетата, а в 4-те черни кутии бе попаднал само 1 талон и то за услуга, което не бе сред проучваните. |
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg