
ЗАРЕЖДАНЕ...
Сесил Каратанчева дебютира с a’smove на US Open | ||||||
| ||||||
Модни къщи "Аристон С" стана спонсор на талантливата тенисистка Сесил Каратанчева. Дни, след като се завърна от участието си в престижния US Open, който е последния турнир от Големия шлем, младата надежда оповести, че е подписала двугодишен рекламен договор с известната българска модна марка a’smove. Именно на откритото първенство на САЩ, тя за пръв път игра с логото на компанията, която реши да я подкрепи след дългото й отсъствие от сцената на професионалния тенис. Четвъртият и последeн за годината турнир от Големия шлем е състезанието по тенис с най-голям награден фонд и се провежда в световния финансов и моден център - Ню Йорк. Именно там "Аристон С" направи своя дебют отвъд океана, а a’smove стана първата родна модна марка, рекламирана на един от най-престижните тенис-турнири в света. Каратанчева ще вземе участие в рекламната кампания на a’smove и ще стане първият глобален посланик на марката. Надеждата на българския тенис, достигнала четвъртфинал на "Ролан Гарос" и обявена за една от най-проспериращите тенисистки, се завърна на корта през януари след двугодишно принудително отсъствие поради наказание. Сесил отново демонстрира отлична игра и за 6 месеца се изкачи в световната ранглиста по тенис с 222 позиции, като сега заема 160-то място и дава сериозна заявка за своето завръщане в големия тенис. |
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg