
ЗАРЕЖДАНЕ...
ТД на НАП представи новата си система за управление на опашки | ||||||
| ||||||
Разположението на гишетата за предоставяне на услуги не е променено. Важно е да се знае, че устройствата за издаване на билети с пореден номер се намират на 3 и 7 етаж. Преди ползването на съответната услуга клиентът следва да се снабди с билетче от устройството. В самото устройство са описани отделните услуги в основно меню и подменюта. Напр. за да получите справка за здравноосигурителния си статус следва да се снабдите с билетче с номер за изчакване като натиснете бутона "Здравноосигурителен статус", подменю "Изясняване на здравен статус на осигурените лица". С получения номер следва да отидете на ет.6 /етажа е записан в самото билетче/ и да изчакате номерът Ви да бъде извикан от съответното гише. Това ще разберете като наблюдавате светлинното табло /такива табла са разположени на всеки от етажите на сградата/, на което при повикване ще светне вашият номер и номера на гишето, където ще бъдете обслужени. За улеснение на клиентите в сградата и по етажите са поставени информационни табели, от които те могат да се информират от къде да получат билет с номер, къде /на кой етаж/ се извършват съответните услуги, къде са разположени съответните гишета, техните номера и какви услуги се предлагат там, както и в кое помещение са разположени съответните номера на гишета. Тя е полезна и за ръководителите на администрацията, предоставяйки статистическа информация, важна при взимането на решения за подобряване на организацията на работа като време за обслужване, брой обслужвани клиенти, интензивност на обслужване, пиково време за обслужване, средно време на обслужване и на изчакване, брой работни места, предлагащи дадена услуга и др. / Екран мениджър / |
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg