Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
НачалоФутболБаскетболВолейболДругиГалерииЛичностиСтатистики
Спортните новини: Днес (5) | Вчера (3)
Автоматизират процеса на възстановяване на сума при отмяна на полет
Автор: Пламена Николова 13:45 / 17.03.2020Коментари (1)128
©
Wizz Air обяви днес, че в резултат на значително по-големия брой отменени полети, поради въведените ограничения за пътуване като мярка срещу разпространението на пандемията COVID-19, авиокомпанията е автоматизирала процеса на възстановяване на първоначално заплатената сума от индивидуални клиенти, като автоматично зарежда 120% от сумата в WIZZ акаунта на тези клиенти при анулиран полет.

Успоредно с въвеждането на автоматизирания процес на възстановяване на суми, авиокомпанията временно ще деактивира функцията си за онлайн подаване на искове за възстановяване на суми до 14 април 2020 г., за да гарантира, че ще може да се справи с над 100 пъти по-големия брой на случаи на анулирани полети, регистрирани напоследък. Wizz Air би искал да увери всички свои клиенти, че дори и да отнеме повече от обикновено, всички искове ще бъдат обработени и клиентите ще могат да се възползват от правото си на възстановяване за заплатената сума след анулиран полет (и).

Междувременно, авиокомпанията в момента приоритетно разработва автоматизиран процес на възстановяване на заплатени суми и за туристически агенции, но докато това стане факт, Wizz Air любезно моли туристическите агенции да се обръщат към кол центъра на авиокомпанията.

Пътниците, които са направили своите резервации чрез туристически агенции – включително онлайн туристически агенции, трябва да се свържат с компанията, от която са закупили билетите си.

По време на тези изключително необичайни времена Wizz Air моли всички свои клиенти да запазят спокойствие и да използват винаги, когато е възможно, онлайн платформите за самообслужване на компанията, посочени в имейлите, за да бъде сведен до минимум трафика към изключително натоварените кол центрове.

Въпреки че е извън контрола на Wizz Air, авиокомпанията се извинява за причиненото неудобство в резултат рестрикциите за пътуване и отменените полети, и гарантира, че обработката на искове и процедурите по възстановяване на суми остават основен приоритет за компанията.
Още по темата: общо новини по темата: 960
30.03.2020
30.03.2020
30.03.2020
30.03.2020
30.03.2020
30.03.2020
предишна страница [ 1/160 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
Aнонимен
на 18.03.2020 г.
0
 
 
Не знам в България колко им е натоварен call-центъра, но правя опити от две седмици да се свържа с тях....НИКОЙ НЕ ОТГОВАРЯ НА ТЕЛЕФОНА, А ТОЙ Е 1.20ЛВ НА МИНУТА.....ВЯРВАЙТЕ МИ ДО СЕГА СЪМ 40 ЛВ НАЗАД
Коментарите са на публикуващите ги. Ruse24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Актуални Четени Теми
УЕФА планира да приключи сезона през август! А БФС кога?
Клубовете от НБЛ се разделиха за продължаването на първенството
Гонзо: Железен съм в спазване на правилата! Цели 17 дни не съм се показвал навън!
Ето как капитанът на България Тодор Енев тренира с 10-годишната си дъщеря
Венци Стефанов с прочувствено обръщение към подрастващи футболисти
Класиране Резултати

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Правила
Русенци във facebook
RSS за новините
©2008 - 2018 Медия груп 24 ООД. Ruse24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Ruse24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Ruse24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: